ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

عزاداری عجیب غریب

ماداگاسکار در شرق آفریقا تمام چیزهایش منحصر به فرد است و در جاهای دیگر وجود ندارد . مثل حیوانات -گیاهان -تاریخ زمین شناسی و امثال آن -ولی عجیب ترین مطلب تسلیت گفتن بومیان این کشور است . در این کشور رسم است -شاید همین الان نیز باشد- که بعد از دفن متوفی همسر وی در آستانه کلبه خودش لخت مادرزاد می خوابد و مردان قبیله که می خواهند به او تسلیت بگویند او را در آغوش گرفته و معاشقه کاملی انجام می دهند تا انزال صورت گیرد و تا زمانی که زن بیوه اجازه ندهد باید عشق بازی ادامه داشته باشد . طبق نظر و در خواست بیوه برای شادی روح شوهرش این مراسم بین سه تا چهل روز طول می کشد و اگر زن باردارشد پدر بچه همان شخص متوفی تلقی می شود و قبیله به وی احترام زیادی می گذارد . اگر مردی از این کار خوداری کند توهین به متوفی تلقی می شود . در این چهل روز زن کار نمی کند و دیگران برایش غذا می اورند و یا بچه هایش را نگهداری می کنند . فیلم این مراسم در آرشیو دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران موجود است .   

 

A Tanala woman is comforted while mourning the loss of a family member in the remote Madagascar village of Namahoaka.  The Tanala, like many Malagasy cultures, believe that in the afterlife ancestors play a strong role in the lives of the living, therefore, the dead are often treated with greater respect than the living.

 

 کشور غنا هم مراسم جالب و کاملا متفاوتی با خیلی از کشورهای جهان دررابطه با تدفین عزیزانشان دارند. 1- آنها در مراسم خاکسپاری ساعت ها برقص و پایکوبی میپردازند چرا که معتقد هستند سخص متوفی زندگی جدید خود را در جهان دیگر آغاز کرده است. 2- براساس نوع و وضعیت شغلی متوفی تابوت او را میسازند. مثلا اگر راننده بوده تابوت شخص بشکل ماشین و یا ماهیگیر بوده بشکل ماهی و اگر هم در هواپیمایی کار کرده بشکل هواپیما میسازند.   

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کتی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

خیلی خوب بود

نیما شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

کاشکی من تو ماداگاسکاد زندگی میکردم میگم اونجا کار بیدا نمیشه برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد