ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

sushi

 دختر فقیری که به خاطر رشد غده سمی بزرگ زیر زبانش هشت سال تمام زجر کشیده قرار است با حمایت وزارت بهداشت و درمان چین تحت جراحی قرار بگیرد. به گزارش روز ‌چهارشنبه خبرنگار گروه حوادث ایسکانیوز: ساشی، هشت سال پیش

در روستای نزدیک ایالت جیانگ شی به دنیا آمد. وقتی هنوز نوازد بود پدر و مادرش متوجه زایده کوچکی زیر زبانش شدند اما به آن توجهی نکردند.
زایده روز به روز بزرگ تر می شد اما خانواده دختر بچه به خاطر فقر مالی نتوانست او را برای درمان پیش جراح ببرد. وضعیت جسمی و روحی شاسی، روز به روز بغرنج تر شد تا جایی که دیگر نتوانست به راحتی غذا بخورد و حرف بزند.
دختر بیمار به خاطر وضعیت بد چهره اش حتی دلش نمی خواست با دوستانش بازی کند.او چندی پیش همراه پدرش با هزاران امید به بیمارستان گانژو (شرق ایالت جیانگ شی) رفت.
پزشکان اعلام کردند: زایده زیر زبان ساشی، یک غده سمی است و باید هر چه زودتر جدا شود. پدر وقتی از هزینه بالای جراحی با خبر شد همه آرزوهایش را بر باد رفته دید و دخترش را به خانه برگرداند. گزارش ایسکانیوز می افزاید: یک خبرنگار که با تماس پزشکان بیمارستان گانژو در جریان وضعیت بحرانی ساشی قرار گرفته مساله را به روزنامه ها کشید و بدین ترتیب وزارت بهداشت و درمان چین پرداخت هزینه های درمان دختر استثنایی را بر عهده گرفت. مقدمات جراحی بیمار کوچولو آغاز شده است وحالا باید منتظر نتیجه بود.  

رستوران آدم خوارها-طبخ سوپ جنین-canibal resturant

از این چشم بادامی های میمون صفت هر چیزی شینده بودیم که این هم بهش اضافه شد. 

در چین رستورانی وجود دارد که در آن نوزاد های مرده ی انسان سرو می شود. 

 

  

 

این سوپ که از آن بهترین دارو برای درمان قوای جنسی و بازگشت بنیه جوانی یاد میشود قیمت هر پُرس آن معادل 4000 دلار آمریکاست. برای طبخ این سوپ از سبزیجات بسیار کمیاب استفاده می شود.

 

برای دیدن ادامه ی عکس ها روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.فقط آقایون بالای ۱۸


این سبزیجات بهمراه جنین و گوشت مرغ برای حدود 8 ساعت آب یا بخار پز میشوند. سوپ جنین در چین با نام رمز “سوپ دنده” بفروش می رسد. جنین هایی که به حدود 4 تا 5 ماهگی میرسند توسط والدین با هزینه 2000 یوآن (واحد پول چین) سقط شده و سپس تنها به اندکی بیش از 2500 یوآن جهت طبخ بفروش میرسند. 
از آنجایی که سیاست حداقل فرزند در چین هنوز اعمال می شود، خانواده هایی که فرزند سوم را در راه دارند یا افراد کم درآمدی که تنها فرزند پسر میخواهند اقدام به پیش فروش جنین می کنند. قیمت جنین پسر بدلیل کمیاب بودن آن تا 500 یوآن بیشتر از جنین دختر است. ارزش هر یوآن رِن مین بی چین ( Yuan Renminbi ) اندکی بیش از چهارده صدم دلار آمریکاست. از این رو هزینه خرید یک جنین برای طبخ از حدود 360 دلار تا 440 دلار آمریکاست.
ادامه مطلب ...

رستوران آدم خوارها

از این چشم بادامی های میمون صفت هر چیزی شینده بودیم که این هم بهش اضافه شد. 

در چین رستورانی وجود دارد که در آن نوزاد های مرده ی انسان سرو می شود. 

 

 

 

برای دیدن ادامه ی عکس ها روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.فقط آقایون بالای ۱۸

زشت ترین زن دنیا درخواست کرد او را بکشند

زشت ترین زن دنیا درخواست کرد او را بکشند
 در فرانسه زنی که دچار یک بیماری بسیار نادر شده و چهره اش به طرز بسیار زشتی در آمده بود از رئیس جمهور درخواست کرد او را بکشند.

درام زندگی تیره بختانه شانتال سبیره، این زن ۵۲ ساله فرانسوی که یک معلم بازنشسته است موضوع روز فرانسه شده است. بیماری ای که این زن به آن مبتلا شده است “esthesioneuroblastoma” نام دارد که به اختصار ENB نامیده می شود.

شانتال ضمن دیدار با رئیس جمهور فرانسه، سارکوزی خواستار خودکشی داوطلبانه (اتونازی) شده است. وی گفته است حتی یک حیوان هم نباید زندگی ای را که من دارم تجربه کند. وی در سال ۲۰۰۰ به این بیماری مبتلا شد و حس بویایی و چشلیی اش را از دست داد. توموری که از صورت این زن در آمده است بعدا تا چشمانش رسید و وی در ماههای گذشته بینایی هم از چشمانش را دست داد. ۰

 

شانتال صاحب سه فرزند است. 

 

  

اتونازی یا خودکشی داوطلبانه در فرانسه همانند دیگر کشورهای اروپایی[توضیح: برخلاف کشور هلند * ] قانونی نیست. بیماری ENB یک بیماری فوق العاده نادر  است و در ۲۰ سال گذشته در کل جهان تنها ۲۰۰ نفر به این بیماری وحشتناک دچار شده بودند. 

 

اکنون در فرانسه بر سر این موضوع که آیا سارکوزی طی یک استثناء به این زن اجازه مرگ اجباری خواهد داد یا نه بحث می شود 

 

 

 

زشت ترین سگ جهان

زشت ترین سگ جهان که تابستان امسال جشن تاجگذاری آن برگزار شده بود بر اثر سرطان ، مرد.
«گاس» در آیین انتخاب زشت ترین سگ جهان که تابستان امسال در «مارین سونومانی» بخش «فی یر» آمریکا برگزار شده بود برنده شد. 


سگ کچل ، سه پا و یک چشم داشت و مردی به نام «جینن تید» این حیوان را در «پترزبرگ» از یک مغازه دار خریده بود.«گاس» در این رقابت برنده شد ۵۰۰ دلار جایزه نقدی گرفت و برای آن ، جشن تاجگذاری بر پا کردند.
همچنین «جینن تید» اعلام کرده بود جایزه «گاس» را خرج درمان این حیوان بیمار خواهد کرد.با این وجود تلاش دامپزشکان ، بی نتیجه ماند و دیروز زشت ترین سگ دنیا تسلیم سرطان شد.گزارش ایسکانیوز می افزاید،گاس یک چشم خود را در جنگ با گربه از دست داده بود و پایش را هم به خاطر تومور بریده بودند.
سال گذشته میلادی نیز یک حیوان سیاه و دو رگه به نام «الورد» زشت ترین سگ جهان شناخته شده بود.
این حیوان چهارساله ، مو ندارد و چشم های بیرون زده و زبان آویزان از دیگر ویژگی های «الورد» به شمار می آید. یک پرورش دهنده سگ ، با به دنیا آمدن این حیوان بدریخت می خواست آن را بکشد چون خیال می کرد کسی «الورد» را نمی خرد 

 

 

عزاداری عجیب غریب

ماداگاسکار در شرق آفریقا تمام چیزهایش منحصر به فرد است و در جاهای دیگر وجود ندارد . مثل حیوانات -گیاهان -تاریخ زمین شناسی و امثال آن -ولی عجیب ترین مطلب تسلیت گفتن بومیان این کشور است . در این کشور رسم است -شاید همین الان نیز باشد- که بعد از دفن متوفی همسر وی در آستانه کلبه خودش لخت مادرزاد می خوابد و مردان قبیله که می خواهند به او تسلیت بگویند او را در آغوش گرفته و معاشقه کاملی انجام می دهند تا انزال صورت گیرد و تا زمانی که زن بیوه اجازه ندهد باید عشق بازی ادامه داشته باشد . طبق نظر و در خواست بیوه برای شادی روح شوهرش این مراسم بین سه تا چهل روز طول می کشد و اگر زن باردارشد پدر بچه همان شخص متوفی تلقی می شود و قبیله به وی احترام زیادی می گذارد . اگر مردی از این کار خوداری کند توهین به متوفی تلقی می شود . در این چهل روز زن کار نمی کند و دیگران برایش غذا می اورند و یا بچه هایش را نگهداری می کنند . فیلم این مراسم در آرشیو دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران موجود است .   

 

A Tanala woman is comforted while mourning the loss of a family member in the remote Madagascar village of Namahoaka.  The Tanala, like many Malagasy cultures, believe that in the afterlife ancestors play a strong role in the lives of the living, therefore, the dead are often treated with greater respect than the living.

 

 کشور غنا هم مراسم جالب و کاملا متفاوتی با خیلی از کشورهای جهان دررابطه با تدفین عزیزانشان دارند. 1- آنها در مراسم خاکسپاری ساعت ها برقص و پایکوبی میپردازند چرا که معتقد هستند سخص متوفی زندگی جدید خود را در جهان دیگر آغاز کرده است. 2- براساس نوع و وضعیت شغلی متوفی تابوت او را میسازند. مثلا اگر راننده بوده تابوت شخص بشکل ماشین و یا ماهیگیر بوده بشکل ماهی و اگر هم در هواپیمایی کار کرده بشکل هواپیما میسازند.   

 

ادامه مطلب ...

خلاقیت با کدو تنبل

Pumpkin growers often compete to see whose pumpkins are the most massive. Festivals are often dedicated to the pumpkin and

 these competitions.

The town of Circleville, Ohio, holds a big festival each year, the Circleville Pumpkin Show. The town of Half Moon Bay, California, holds the annual Pumpkin and Arts Festival, drawing over 250,000 visitors each year and including the World Champion Pumpkin Weigh-Off. Farmers from all over the west compete to determine who can grow the greatest gourd 

 

 

The winning pumpkin regularly tops the scale at more than 1200 pounds. The world record pumpkin in 2007 was 1689 pounds, grown by Joe Jutras in Topsfield, Massachusetts