ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

ترسناک ترین عکس ها

ترسناک ترین عکس های اجساد-حوادث-انسان های غیر عادی-کلیپ های ترسناک و ...

کارخانه بازیافت اعضای بدن انسان

 یک کارخانه در روسیه- کلیه – قرنیه چشم و دیگر اعضای بدن رو برای فروش بازیافت می کند. 

 

 

برای دیدن عکسها روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

 

 

 

قطعات اعضای بدن، از بدن رانندگان مستی که در تصادف کشته شده اند یا افراد بی سرپناهی که در سرمای زمستان منجمد شدن یا جنایتکارانی که کشته شده اند یا اجساد افراد بی کس جمع آوری میشوند. 

 

 

  

  

 

تعدادی از اعضاء بدن و استخوان ها به دانشگاه هایی در سراسر دنیا فروخته میشوند. 

 

  

 

استخوان های پا به شرکت های تولید دارو در ایرلند و آلمان برای ماده پرکننده دندان که در اروپا رایج است صادر میشوند. 

 

 

 

به جز روسیه،هند هم در صادر کردن اعضای بدن انسان شناخته شده است  

 

 

 

 

وستان خیلی خیلی مراقب باشین وقتی بیرون و بین جمعیت میرین ، از کنار افرادی که میشناسین دور نشین و از بیرون رفتن در هنگام شب بپرهیزید.

این اتفاق ممکنه هم برای آقایون و هم برای خانوما بیفته.

این اتفاق برای کودکی که در بیمارستان کولیاپیتیا فوت کرده بود افتاد و بدنش در حالیکه بدون ارگان های اصلی بود در مرده شور خونه ی بیمارستان پیدا شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام
چه سایت جالبی
برای پول درآوردن چه فکرهای جالبی به ذهن افراد بشر میرسه
چرا حالا بصورت قاچاق اینکار را میکنند
الان که از نظر پزشکی قلب و ریه و هزار چیز بدن داره بصورت قانونی انجام میشه
خوب چه اشکال داره
چرا برای همه غیر منتظره است
من اگه یکروزی بیمار شدم و دکترهای جوابم کردند حتما حتما بدنم را میفروشم تا به خانواده‌ام برسه
اگر هم کسی پول نداشت از خانواده‌ام میخوام یا توی وصیتم مینویسم رایگان بهش بدن
منکه خودم نمیمیرم
بدن خاکیمه که میمیره
خودم اون بالا هستم و دارم به شما نگاه میکنم
هیچ فرقی هم نمیکنه موریانه منو بخوره یا چاقو منو پاره کنه
چون اصلا دردی را احساس نمیکنم

fati پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ

kheyli halam beham khord ina az boye bad khafe nemishan???????????????

سینا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://ghodsschool.blogfa.com

خودت چندشت نمی شه به بلاگم سر بزنی خوشال می شم

آدم بیکار شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://adame-bikar.blogfa.com

خیلی باحال بود/همیشه دلم میخواس و میخواد یه جنازه زیر دستم باشه تا هر کاری دلم میخواد بکنم و بدونم توی بدن انسان چیا پیدا میشه!

امید پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://magicmusic.com

من هر وقت این تصاویرو میبینم دلم وا میشه و کلی انرژی مثبت میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد